Diskuze

Pozor: Než položíš dotaz, zkus se podívat,zda se to tu náhodou už jednou neřešilo.
Hledat v diskuzi:
RSS
 Všechno  | Všeobecné | Zákysník | Problémy | Portování | Vývoj | Nápady do hry | Hledáme hrdiny | Webovky 
Zde diskutujeme: Diskuze o vývoji. Nápady diskutujte v kategorii Nápady
Jméno: E-mail:
E-mail robota (pouze roboti):
{*{http:// popisek} Odkaz na jinou stranku {*{img http://}Obrázek
{*{b Tučný text}Tučný text {*{i Kurzíva}Kurzíva
{*{bi Tučná kurzíva}Tučná kurzíva

14.6.2018 22:38:25 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Vývoj

Tak tady máte první verzi Gates of Skeldal, kdyby to někdo chtěl odzkoušet :) Nějaké mouchy a kosmetické vady ještě vychytám.
https://mega.nz/#F!AENX1CZa!2zDeRq1CjDQ-XEwiY6nU-A


14.6.2018 17:16:26 - Vin () Vývoj

A no jo, ono je to v dokumentaci :-D


14.6.2018 07:19:38 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Vývoj

Tak se pletu a ty máš pravdu, dokumentace to potvrzuje. Opět díky :D



14.6.2018 07:04:21 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Vývoj

Jestli se nepletu, volba PATCH 1 určuje, zda je dobrodružství určené pro DOS verzi nebo PATCH, tedy WINDOWS verzi bran skeldalu.


13.6.2018 20:53:33 - Vin () Vývoj

@Oldřich - volba PATCH 1 v .adv souboru myslím přebíjí hodnoty ze skeldal.ddl a bere je z adv adresářů, pokud není dán patch_file. Aspoň soudím ze skreti.adv.


10.6.2018 21:36:23 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Vývoj

@Vin: Dík za utilitku.
Hledal jsem tady v diskuzích, ale nenašel jsem. Všichni si hráli s vytvářením map, obrázků, atd., ale nikdo to zřejmě nezkoušel zabalit do DDL.
V configu se nastavujou cesty k datům, savům, etc., ale nevím o příkazu, který by řekl Skeldalu, že místo DDL má načíst soubory .txt, .pcx atd. Ani nevím, jestli by něco takového Skeldal sežral.


2.6.2018 12:01:35 - Vin () Vývoj

Ad 1)Decoder.zip na
https://birdie.porcus.cz/2007/02/utility-pro-brany-skeldalu/
2) Uff, nepamatuji si, ale není možné nastavit v konfiguráku, že se nemají brát z DDL, ale ze souborů?


1.6.2018 08:11:10 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Vývoj

Tak, začal jsem si zase hrát s překladem, který jsem tu kdysi načal a nikdy nedokončil. K 20. výročí hry bych to už mohl zvládnout :)

Hodila by se mi následující pomoc:
1) Pokud máte save z konce hry. Jde mi o české znění knihy, v originále je bohužel ENCodovaná a nedostanu se do ní. Pokud se nikdo nenajde, nevadí, prostě si znovu zahraju celou hru :) Pokud máte save, někam upněte nebo pošlete na mail, díky!
2) Nemůžu rozjet utilitku na tvorbu vlastních DDL. Mám ji z originálního CD a spouštím pod DOSBOXem, bohužel mi to stále hlásí chybu. K překladu sice není nutně potřeba, ale je potřeba pokud bych chtěl přeložit např. popisky v hlavním menu. Pomohlo by to taky při vytváření nových dobrodružství v budoucnu, na což bych se v budoucnu taky rád podíval.
3) Hledám playtestery na anglické dobrodružství :) Aktuálně mám hotové všechny, popisky, dialogy, itemy a kouzla. Zbývají názvy shopů, kniha a potom případná korektura.


12.3.2017 10:03:49 - Peter () Vývoj

Zdravim, bolo by mozne zverejnit zdrojove kody k utilite PlayMus? Na GITHube som to nenasiel.


6.7.2016 22:05:52 - David (david.kozina(X)volny.cz) Vývoj

Vin: Gratuluji :)


4.7.2016 08:45:11 - Vin () Vývoj

Nová úroveň, +5 Umění magie ;-)


3.7.2016 22:36:09 - David (david.kozina(X)volny.cz) Vývoj

Vin: Jojo :) jenom to malinko zlobí (po uložení mi to zruší všechno řádkování), ale už jsem si na podobný legrácky zvyknul :) S trochou trpělivosti se dá zvládnout všechno


3.7.2016 16:07:48 - Vin () Vývoj

David: Funguje?


1.7.2016 21:47:55 - David (david.kozina(X)volny.cz) Vývoj

Vin: Děkuju za radu a uctivě smekám před Tvojí dechberoucí moudrostí :) Teď jen doufám, že vechno bude fungovat správně...


30.6.2016 23:26:37 - Vin () Vývoj

David: Musíš dekódovat soubor POPISY.ENC a přepsat hodnoty (měly by tam být alespoň odolnosti). Potom tipuji uložit do textového souboru POPISY.TXT, anebo zakódovat zpátky. K úpravě slouží dekódovací utilita, která je dostupná na bIRDIEho stránkách.


29.6.2016 21:15:11 - David (david.kozina(X)volny.cz) Vývoj

Ahoj lidi :)
Nevíte někdo jestli a popřípadě jak změnit názvy elementů? Pro kouzla a odolnosti. Docela by se mi to hodilo.
Budu vděčný za jakýkoliv nápad, za správnou radu obdržíte do života minimálně 15 zkušenostních bodů :)


19.3.2016 23:14:19 - Rasty (Obtížnost.mental(X)email.cz) Vývoj

Fury.. Spustim hru a černá obrazovka nachvili a potom spadne. Ani chyba se neukáže prostě nic. Nechápu to mobil mám silnej na to dost a jde to na mnohem horších i menších mobilech


19.3.2016 20:42:52 - Vin () Vývoj

To zní dobře. Teď jenom sehnat čas...


13.3.2016 15:52:27 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Vývoj

Oprava, mají tam napsaný dolary a ne eura, tak doufejme že to tak opravdu bude.

Rozdíly mezi PC a mobilní verzí nebyly nikde rozepsány, na greenlightu jsou pouze 3 screenshoty a ty pro jistotu nejdou zobrazit. V komentech se zmiňuje akorát implementace případných připomínek od hráčů.


13.3.2016 15:42:06 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Vývoj

7 Mages je mobilní hra a je ke stažení na Google Play a na App Store. První recenze tam jsou už z února, takže předpokládám že cca 14 dní už je hra venku.
Jelikož mám dementní WP, musel bych si sosnout emulaci androida a nechce se mi to nastavovat, takže si počkám na 15.3. To co vyjde 15.3 na Steamu bude jenom port téhle mobilní verze, který půjde spustit na PC.

Podle informací na greenlightu potom bude ještě nějaká upravená, plně PC verze hry, která přijde později (není určeno kdy), a každej kdo si koupí na Steamu ten port mobiní hry teď, pak dostane tu plnou verzi PC hry zdarma.

Taky jsem četl, že 15.3 by měla hra stát 9 € na Steamu a plná PC verze později snad i 15 €. Podle všeho bude port na steamu označený jako Early Access a až vyjde plná PC verze tak označení Early Access zmizne.


12.3.2016 21:20:18 - Vin () Vývoj

Oldřich: Hotová? Nemá vyjít až 15. 3.?


12.3.2016 13:51:25 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Vývoj

Vin: tak tohle jsem přehlédl, nicméně ohlášení vývoje a hotová hra je za mě trochu rozdíl :)


11.3.2016 20:13:14 - Fury (Olaf(X)seznam.cz) Vývoj

Rasty: já mám redmi note 1 a hra jede bez problému. Dvojka je 2x lepší, že to nerozjede kvůli výkonu je nesmysl. Problém s verzí androidu také nepřichází v úvahu. Co přesně se stane, když hru spustíš ?


11.3.2016 19:34:59 - Vin () Vývoj

Oldřich: Nihillus se o třetím dílu zmínil 7.4.2015 ve vláknu "Všeobecné".


11.3.2016 02:32:41 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Vývoj

Nemáš zač, rád si pak tvoje dobrodružství zahraju ;)

Mimochodem jsem dneska zjistil, že existují "Brány Skeldalu 3". Ačkoliv tato stránka tomu není věnovaná, celkem se divím, že tady o tom není ani zmínka. Hra už je ke stažení na mobilech a vyjde i pro PC, víc info zde.


10.3.2016 14:19:30 - David (david.kozina(X)volny.cz) Vývoj

Oldřich: Díky moc za pomoc. Budu ti asi v mém dobrodružství muset postavit nějakou malou svatyni s hrstkou uctívačů :)

Rozhodně se na to co nejdříve podívám. To, že můžu většinu souborů otevírat přes poznámkový blok už vím, ale z nějakého důvodu jsem se soustředil pouze na stahování nového ADV mena.

A tuším, že Esmeraldu mám u sebe taky :) Naštěstí jsem původního Erika k ničemu nepotřeboval.


10.3.2016 13:01:47 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Vývoj

Jo a mimochodem, takovýhle vtípky prostě musíš odhalit tím, že si svoje dobrodružství pořádně otestuješ, než ho vypustíš do světa.
Například zde na webu v English dobrodružství je Erik, knihovníkův syn, přejmenován na Esmeraldu, která má super sílu a 0 magii :)


10.3.2016 12:55:18 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Vývoj

@David: Tak už chápu.
Ten odkaz ke stažení je náhodnej link, kterej jsem našel na internetu, takže jsem ho stáhl a reuploadnul to důležité. Nezkoumal jsem, co všechno je ve složce..
Ty si měl zřejmě na mysli soubor TAB.zip, kterej tam někdo vytvořil. K tomu heslo neznám, nejsem autor toho archivu. Každopádně ten archiv k ničemu nepotřebuješ.

TAB soubory jsou součástí každého dobrodružství, takže stačí sosnout jedno s originálními kouzly, třeba MUD world a zkopírovat soubor kouzla.dat do tvého dobrodružství. Když si vlezeš do Skeldal/ADV/[jméno dobrodružství], můžeš si procházet soubory třeba v poznámkovém bloku a zkoumat co tam je.

Jinak kouzla cos popsal "Magický Lektvar" a "Zabít" jsou kouzla ze Skřetí Říše a tenhle TAB je přibalený zde na webu, k utilitě Adventure Manager, takže za tvoje trable může autor Adventure Manageru :P


8.3.2016 01:21:34 - Rasty (Obtížnost.mental(X)email.cz) Vývoj

Zdraaaaviim všechny, jsem opravdu zaryty hráč skeldala ale mám velkou potiz,.... Nejde mi na mobilu :( mám xiaomi redmi note2 a nevěřím že to nerozjede. Věřím že tvurcum se podaří nějak to napravit. Mám dobrou karmu tak by se to mělo stát! Děkuji :D


7.3.2016 20:44:02 - David (david.kozina(X)volny.cz) Vývoj

Oldřich: Já měl na mysli ty TAB soubory v tom, na co jsi sem dal nedávno odkaz (společně s pcx2mgif atd.). Když vytvořím nové dobrodružství v ADV, tak už mám nějaká kouzla upravená. (místo Ledové krve mám tuším něco jako Magický lektvar, vůbec nemám Démona a namísto Hlubiny mám jakésy podivné kouzlo Zabít). Potřeboval bych vědět, zda s tím mají problémy všichni, nebo jsem ještě v raných pokuset naučit se s ADV něco pořádně pokazil a budu muset přeinstalovávat.

Strašně rád bych měl původní TAB soubor kouzel, abych si mohl vytvořit kouzla nová a přitom nechat i všechna původní kouzla, ale zatím je pro mě tento TAB docela tabu.

Děkuju za pomoc

>>|