Diskuze

Pozor: Než položíš dotaz, zkus se podívat,zda se to tu náhodou už jednou neřešilo.
Hledat v diskuzi:
RSS
 Všechno  | Všeobecné | Zákysník | Problémy | Portování | Vývoj | Nápady do hry | Hledáme hrdiny | Webovky 
Zde diskutujeme: Všeobecná diskuze, nezatříditelné, ovšem týkající se hry
Jméno: E-mail:
E-mail robota (pouze roboti):
{*{http:// popisek} Odkaz na jinou stranku {*{img http://}Obrázek
{*{b Tučný text}Tučný text {*{i Kurzíva}Kurzíva
{*{bi Tučná kurzíva}Tučná kurzíva

20.7.2018 12:03:33 - Martin (slovni.f.otbalista(X)seznam.cz) Všeobecné

Zdravím, nenajde se tu nějaký fanoušek, co by měl na prodej originální CD se hrou Brány Skeldalu? Jde mi o CD z původní krabicové verze hry, ne žádnou reedici z herních časopisů. Předem děkuji za nabídky.


5.5.2018 08:42:15 - Punaj (kubaklistinec(X)seznam.cz) Všeobecné

Taky nevím, ale pokud chceš stáhnout pro android, můžeš stáhnout na:
https://apkpure.com/brány-skeldalu/com.napoleongames.branyskeldalu


24.4.2018 08:36:53 - Nihillus (Pipa.j(X)seznam.cz) Všeobecné

Umm, nemáte někdo tušení co se s talo s androidí verzí Bran Skeldalu? Zmizela z Google Play a nikde okolo toho neni ani slovo



8.4.2018 08:44:54 - Vin () Všeobecné

... a kouzla jsou tam, jako i pribeh, o neco drsnejsi. Nekdy i o dost.


6.4.2018 20:22:35 - Vin () Všeobecné

Gran: Hral. Zvlastni, cim vic nad tim premyslim, tak mi u dvojky prijdou herni mechanismy jen trochu jinak nastavene oproti jednicce. Sice odpada starani se o jidlo a odpocinek, ale vynahrazuje jej zavislost na vydrzi jedine hlavni postavy. Mozna to byl autoruv zamer. Predmety se pouzivaly v jednicce jako v adventure take dost. Moznost rozdeleni postav nahrazuji kombinace propracovanejsich kouzel, oboji i mimo boj.


4.4.2018 14:58:34 - Gran (filip.randak(X)gmail.com) Všeobecné

Hral jste nekdo dvojku?
Ja se pres ni nemuzu dostat (cilem je trojka :P), asi je az moc jina nez tahle "stara klasika". :P


14.8.2017 10:38:12 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Všeobecné

@Honza: a teď mi ještě prozraď, kde ti funguje automaping v Začarovaném Lese, mě tam totiž nefunguje (1 postava, bez Gralta, začarování automapingu se na mapě vůbec neprojeví).


7.8.2017 11:58:42 - Gran (filip.randak(X)gmail.com) Všeobecné

@Ondra: Jo tak ona to je muzika, nevím proč jsem čekal něco do hry. :) Každopádně cool! :)


7.8.2017 11:57:50 - Gran (filip.randak(X)gmail.com) Všeobecné

@Honza: Ha tak to mám radost, že se toho chytil někdo další - jsem rád, že pobavilo! :D (Sám už se chystám na další kolečko Bran, a samozřejmě to bude zase OneManArmy - možná si změřím čas proběhnutí, ale možná taky zkusím něco jiného než ty neporazitelné 2 Temné úsvity xD)

@Ondra: Wow, nové dobrodružství? Hned to stahuji a otestuji! ;)


28.7.2017 23:40:55 - Honza (jan.stastna(X)seznam.cz) Všeobecné

Tak jsem si to tu po tom pročtení taky zkusil s jednou postavou a musím potvrdit, že je to fakt bezva.
Dohráno až do konce (s vyfragováním všech lokací do mrtě) bez přijetí Gralta. Teleport přes poušť je jasný. Pevnina v začarovaném lese je sice na teleport blokovaná, ale po Automappingu se dá přetelportovat do řeky políčko od pevniny a pak udělat krok na ni. Anebo v řece nový mapping a druhý teleport už bezpečně na pevninu směrem k Labyrintu, jen to chce rychle klikat.
Jinak každému, kdo hru dohrál normálně, doporučuji zkusit hru s jednou postavou, tedy na začátku dva utopit a nikoho nepřijmout. Je to pak takový skoro Doom na sekery. ;-)
Doporučuji prsteny 1x síla, 2x obratnost, 1x magie. Do 13. levelu dávat vše do Pohyblivosti až na 90 pro 6 akcí. Pak 2 do Obratnosti pro uzvednutí 2 Temných úsvitů (potřeba Obratnost 52), a zbytek pak už do Magie, aby bylo na Nastav tvář u Tiroků. No a pak už jen kosit a kosit, na ty tužší maníky pro chuť sem tam nějaký ten berserk lektvar a v jednom to jde snáz, rychleji a hlavně zábavněji než v šesti. ;-)


7.6.2017 18:34:26 - Ondra (win.network(X)gmail.com) Všeobecné

Omlouvám se za špatný link, tento bude fungovat:
Brány Skeldalu - Les před horami
Ondra


7.6.2017 18:32:03 - Ondra (win.network(X)gmail.com) Všeobecné

Něco pro fanatiky Skeldalu, z vlastní dílny:
Brány Skeldalu - Les před horami
Snad se bude líbit, je to ještě v některých ohledech work in progress ;).


7.5.2017 18:28:52 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Všeobecné

Hlubina funguje tak, že pokud cíl tohoto kouzla zemře, ten kdo ho zabil zemře taky.
Takže můžeš vzít nejslabšího člena družiny, dát na něj Hlubinu a nechat ho zabít něčím silným (drakem), a potom si ho zase oživit pomocí Reinkarnace.


25.4.2017 16:43:05 - Pit008 (m.adamovic999(X)gmail,com) Všeobecné

Inak počujte, chcel by som sa spýtať, funguje vám kúzlo "Hlbiny"? lebo ako som to skúšal, tak vždy to skončilo len smrťou môjho mága .. vie niekto podrobnejšie ako to funguje? :o


23.4.2017 11:55:00 - Pit008 (m.adamovic999(X)gmail,com) Všeobecné

Och a ja som dal Graltovi košom :,D No, čo narobím ... pridám tiež jeden fun fact, v meste môžete spustiť sekvenciu boja, keď vykúzlite vysatie energie na ľudí alebo gnómov .. aj búchať do vás budú, ale zabiť ich sa mi nepodarilo, ani s kúzlom oko za oko a podobne ;D


23.4.2017 09:50:14 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Všeobecné

@Gran Mě ta vaše diskuze nedala, tak jsem to včera zkoušel taky :D Všechny cesty směrem k Bílé Věži jsou bohužel obsazené neviditelným teleportem. V praxi tam ani nemusíš dojít - stačilo by ti, kdybys dokázal spotnout alespoň 1 políčko té řeky vedle Bílé věže a do té se pak můžeš teleportovat. Bohužel automaping je taky zablokovaný, a neviditelné teleporty jsou i u vstupu z lesa Dryád.

Kdyby to někoho zajímalo, pro nasazení Temného Úsvitu do obou rukou je potřeba 97 Síla, 52 Obratnost a 52 Pohyblivost. Pokud vyprší např. lektvar síly, zbraň zůstane nasazená a funguje. Změna zbraně, oblečení nebo batohu Vám však druhou zbraň sundá.

A další fun fact, díky Nihilusovi jsem v Labyrintu našel těch 5 živlových věcí na Meč Odplaty, ale po ukování mi v inventáři zůstal Grimoár, takže bych teoreticky mohl mít dva Meče Odplaty :) Škoda že jsou k ničemu.


23.4.2017 08:34:41 - Gran (filip.randak(X)gmail.com) Všeobecné

Ještě jsem chtěl otestovat, jestli se do Labyrintu přecijen nedá dostat bez Talismanu (to místo hlídané proti teleportaci není cesta k Labyrintu, ale cesta k Bílé věži a Druidům, bez kterých se dá obejít). Ale už nevím, jak to dopadlo, tak radši počítám s tím, že je potřeba se pro Gralta zastavit (Talisman ale člověk získá hned - škoda, že ho musím topit, mohl by klidně zůstat v Oratu a žít šťastně navěky ;)).


23.4.2017 08:31:34 - Gran (filip.randak(X)gmail.com) Všeobecné

Ano, Gralta jsem utopil, jakmile člověk dostane Talisman, aby se mohl teleportovat v Začarovaném lese, tak už Gralta nepotřebuje. :))


22.4.2017 23:07:08 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Všeobecné

@Pit008 Gralta potřebuješ, aby ses dostal do Labyrintu. Bez Gralta nedostaneš Ochranný Talisman, a bez Talismanu neprojdeš k řece vedoucí k Labyrintu (při pokusu o teleport ti to zahlásí, že místo je chráněno magickým štítem).


18.4.2017 18:57:21 - Pit008 (m.adamovic999(X)gmail,com) Všeobecné

Ono Gralta popravde nepotrebuješ ... ako pravda, nedostaneš sa k druidom a potom ťa dryády nebudú mať rady, ale to vlastne nevadí, nie? oni by ti aj tak dali len grál, ktorý umožňuje prejsť "večnú púsť" v temnom lese, ale tá sa dá prejsť aj s teleportom, čo som skúšal ;D


15.4.2017 22:24:57 - Oldřich (opospisilml(X)seznam.cz) Všeobecné

@Gran: koukám jste se tady nějak rozjeli :) utopil si Gralta poté, cos dostal talisman?
Jinak dalším krokem by bylo udělat si vlastní verzi dobrodružství Skeldalu, s upravenými staty na vyšší obtížnost.


18.2.2017 23:27:20 - Gran (filip.randak(X)gmail.com) Všeobecné

@Nihillus: Zajímavé! Díky za info. :)


7.2.2017 15:31:59 - Nihillus (Pipa.J(X)seznam.cz) Všeobecné

Gran: Podle mě je to tam zapomenutý z dob něčeho jako betatestingu, kdy nebylo potřeba probíhat všechny lokace ale vyzkoušet jen určitý věci a tohle tam bylo kůli tomu aby dotyčný lidi nemuseli probíhat ty 4 lokace (protože upřímě pár hodinek zaberou :D )
Škoda jen že samotnej Meč Odplaty nemá žádný atributy a že ve výsledku stejně vykovat dva nejdou. Leda by šcověk nějákym zázrakem ušetřil onen Grimoár.
Jinak trochu omáčky k tomu mýmu hledání: Někde sem narazil na komentář, kde pisatel tvrdil že v Labyrintu je celá sada Avalonský Oceli navíc a ještě jedna nebo dvě tajný místnosti. No nedalo mi to a celej ten Lybyrint sem naslepo proportoval (dobrá hoďka stylem pokus-omyl) skrz naskrz, a našel ty 4 Artefakty. No a protože sem člověk kterej se ve věcech rád rejpe, a po další hodině hledání sem na žádnou Avalonskou Ocel nenarazil, otevřel sem mapu v editoru a (bohužel) tam nic jinýho než ty Artefakty a pár hromádek regulérního vybavení nenašel. :-)


7.2.2017 14:33:12 - Gran (filip.randak(X)gmail.com) Všeobecné

Fakt jo? :D Tak to je síla docela, duplicitní artefakty. :p


7.2.2017 07:50:16 - Nihillus (Pipa.J(X)seznam.cz) Všeobecné

Gran: Nevim jestli ti to ještě nějak pomůže ale jestli děláš speedrun s jednou postavou, mohl by ti pomoct fakt že v Labyrintu se daj najít artefakty na ukování Meče Odplaty. Až na Grimoár k vyvolání dímona. Pro ten se furt musí do N. Města ;-) Tak jako tak si ale myslim že bude rychlejší chvilku zkoušet porty než mlátit všechny 4 lokace :D


25.1.2017 17:25:10 - Gran (filip.randak(X)gmail.com) Všeobecné

Tak už chystám "One-Man-Army Speedrun", dám vědět, až uploadnu video! ;D


23.1.2017 19:55:41 - Gran (filip.randak(X)gmail.com) Všeobecné

Ha, díky, po té helmici se podívám! :)

Ad teleport+automapping: Samozřejmě. ;) Jak jsem psal: ta políčka fungují jako plná (popř. jako východ z lokace). Na klasické mapě je mám zmapované plně (i ty východy z lokací!), ale při teleportaci se VŠECHNA tato políčka okrájí.
(podobná mechanika funguje v Ledových jeskyních a brání ti je celé "proskákat" - některé dveře se musí otevřít, aby byly sektory za nimi přístupné pro Teleportaci)

Btw Když to nevyzkoušíš, tak to nevíš, jen tušíš! ;D ;)))


23.1.2017 10:34:08 - Nihillus (Pipa.j(X)seznam.cz) Všeobecné

Hůl neviditelnosti byla v MUD world. Ale paměť tě mate jen částečně. Na Větrné Hoře se někde dala najít helmice neviditelnosti :-)
K těm chodbičkám, zkoušel si v jejich okolí před teleportem dát automapping? Mám pocit že bez toho teleportace nefunovala pokud si se chtěl teleportovat někam kde jsi ještě nebyl.
Tak snad mě Nimeth nepodělá až k němu přijdu s artefaktama :D To by mě dědek naštval a šel si zaplavat :D To že do labirintu se dá dostat i bez loďky vím už dlouho jen nikdy nebylo proč to zkoušet.


21.1.2017 00:13:48 - Gran (filip.randak(X)gmail.com) Všeobecné

OK, tak jsem si hrál s Teleportací a něco jsem objevil. :D
Ale popořadě:

1. Chodbičky v Caredbaru i v Oratu bohužel nejsou tajné chodby, ale "technicky plná políčka". Chovají se úplně stejně, jako jakákoliv chodba, která je "mimo lokaci" - jinými slovy, když se podíváte na mapu kterékoliv lokace, můžete vidět, že "chodba", kterou z lokace můžete odejít, se táhne minimálně 1 políčko za "dveře ven z lokace". Např. vstup do Začarovaného lesa (klasický, ne od dryád) vypadá, že má docela dlouhou chodbu - samozřejmě vás to přesune do vedlejší lokace hned, jak vstoupíte na začátek. Když se ale potom pokusíte použít kouzlo Teleportace, tato políčka na mapě neuvidíte, a tedy se na ně nemůžete teleportovat - a tak je to i s našimi "tajnými chodbami".
(takže Trhovec tam má asi ranec zboží, že se tam nikdo další nevejde, a chodba z Oratu je vlastně jenom další východ do Lesa, až na to, že je zarostlý křovisky)

2. Bez Gralta se neobejdete. Potřebujete přízeň Dryád, a k tomu potřebujete Druidy. Ti jsou schovaní moc hluboko v Začarovaném lese, a teleportovat se k nim nemůžete (hra napíše, že místo je magicky chráněno). Takže bez amuletu, který vám Gralt zařídí a který vás před nežádoucími teleporty v Začarovaném lese ochrání, to prostě nejde.

3. A teď ta dobrá zpráva: Do Labyrintu Zpívajících Vod se dá dostat i bez loďky. Takže NIMETHA VŮBEC NEPOTŘEBUJETE. :D Není to sice vůbec jednoduché a samotná Teleportace k tomu nestačí, ale nekecám, dostal jsem se do Labyrintu, aniž bych měl byť jen jediný Artefakt, do Bílé věže jsem ani nenakoukl. xD

Tak. A teď mám otázku já na vás. ;D
Se svým sólistou jsem si v Neviditelném městě našetřil na dva Temné úsvity a s pomocí lektvarů a prstenů je nosím (oba). Takže všechno (přinejmenším Nev. Město, Temný les a Větrná hora) padá na dvě-tři rány.
Nepřišlo mi to nijak extra zábavné, rozhodl jsem se proto své hraní trochu uspíšit: sehnal jsem si kouzlo Neviditelnost a teď to s ním probíhám (už jsem ukradl Artefakt z Větrné hory, aniž bych musel cokoliv zabíjet (bacha ale - některé potvory vás vidí, i když jste neviditelní)).
Kouzlo Neviditelnost mi ale připadá poněkud nepohodlné - můj původní plán totiž byl najít HŮL NEVIDITELNOSTI. Myslel jsem, že jsem ji kdysi našel v Temném Lese, ale ten jsem dneska prošmejdil a nic.

>>>Nevíte někdo, kde ta ztracená Hůl Neviditelnosti je?<<< :)

(nebo si to pletu s jiným dobrodružstvím? (Stíny Skeldalu? Skřetí říše? ...))


20.1.2017 21:36:09 - Gran (filip.randak(X)gmail.com) Všeobecné

O té v Oratu vím taky, ale mám pocit, že tam jsem se už teleportovat zkoušel - neva, zkusím znova. :)

Co se Nimetha týče:
1. Při prvním setkání ti Nimeth jen řekne podrobnosti k tvému úkolu, nedá ti nic důležitého. Hraju teď jen s jednou postavou, která nemá teleport, a páč je k překonání Začarovaného lesa potřeba Gralt a k vyřešení 3. patra věže minimálně 3 postavy, tak Nimetha zatím přeskakuju (je ale potřeba dostat se k Druidům - doufám, že Teleport pomůže).
2. Při druhém setkání ti Nimeth daruje loď, kterou umístí na říčku pod věží - je to cesta k Labyrintu, který je naprosto zásadní (ale až když máš všechny ingredience na Super-Artefakt). Ještě nevím, zda se tam dostanu bez loďky - Gralt zatím čeká v Soutěsce. :)))

Dám vědět, jestli se dá Bílá věž úplně přeskočit. ;)

>>|